fbpx

Digitala undersökningar och analyser

Allt arbete som vi utför baseras på mångårig forskning, kunskap och framförallt data. Genom våra digitala undersökningar har vi möjlighet att samla in konkret information och data som stöttar och vägleder våra kunder i vardagen. Vi har tre konkreta digitala undersökningar som vi arbetar med – Attitudes@Work, Attitudes@Market eller Digital Scorecard. Läs mer om verktygen genom att klicka på dem.

Digital Scorecard

Attitudes@Work

Attitudes@Market

DISC

Metoder och verktyg

Konsultmetoder, verktyg och teorimodeller är våra medel för att nå era mål.

Våra verktyg och metoder är utvalda med  omsorg för att både skapa innehåll och för att driva processen framåt. Vi utgår från vedertagna metoder och teorier, väljer med omsorg, lägger till och drar ifrån samt utvecklar egna. I arbetet med processutveckling använder vi oss av processkartläggning samt andra delar av Lean-konceptets principer. Vårt egenutvecklade medarbetarundersökning kallar vi för Attitudes@Work och för digitala strategier arbetar vi med Digital Scorecard.  Våra metoder och verktyg fylls ständigt på i takt med att vi får nya erfarenheter.